Friday, June 5, 2009

DaN SeBeNaRnYa


Kesian cik wina yang keseorangan tiada teman bermain...bergurau dan bergaduh...Ibu suruh ayah g kedai potong rambut dia yang sibuk nak potong rambut ayah dia...hehehe..janji ayah tak marah sudah...!...seb baik ayah dia seorang yang cool...kalau tak tak tahulah apa nak jadi ngan kitaorg kat umah ni..kadang2 bila fikir balik..betapa beruntungnya aku mendapat dia sebagai suami aku...dia adalah anugerah Allah yang paling tak ternilai buat aku...entahlah..aku ni kadang2 ok..kadang2 ko...saje buat pasal...ntah tak tau lah..penyakit gedik nye tu bila nak ilang!
Apapun Esok cuti umum...Agong's Bday..so selamat bercuti sumer...Aku nak balik kampung jugak..nak tengok anak2...kadang2 tiba suatu masa aku rasa rindu nak peluk diaorg tapi tak tahu camne...atau aku ni ego sgt?...entahlah...kesian anak2 aku...

No comments:

Post a Comment