Tuesday, June 16, 2009

Ter"Lebih" Sudah

Assalamualaikum
kadang-kadang aku ni melampau jugak perangainya
mana taknye dalam 2 minggu ni asyik la nak melayan perangai buruk
sentimental aku tu je..sampai tak memikirkan langsung perasaan abg...
aku nak dia faham aku..tapi aku ni tak nak faham dia..camner?
mana dtgnye keadilan kat situ?
Hehehe, apa pun semalam
dengan rendah hati nye aku memohon ampun dan maaf
pada dia..
aku ni nampak sangat lebih kan kawan dari dia..
kesian dia tau..
tapi tahu jelah namanya cik sanusi..dengan begitu sopan santun dan lemah lembut
dia berkata.."tak apa lah yang, abg dah ampunkan"
arghh...betapa syahdunya perasaan aku
sebab aku tak pernah fikir yang selama ini HANYA dia lah..yg selalu berada
di samping aku..tak kira susah..atau senang...selalu bersama aku..walau apa pun keadaan.
Aku kena bersyukur...
Apa pun..aku sayang sangat dengan lelaki ini...
buruk baik aku dia terima
buruk baik dia aku terima.
Aku redha.

2 comments:

  1. Maaf memaafi adlah yg terbaik tuk pasangan..mdah2an ianya bkekalkan yea..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas nasihat. Aja harap pun jodoh kami sampai syurga.Insya Allah.

    ReplyDelete