Tuesday, July 14, 2009

SaMa-SaMa

hmm..semalam apa mimpi ntah cik abg mie, belanja kitaorg makan...
agaknya saja nak ajak kitaorg jalan
memandangkan kitaorg pun dah lama asyik terperap duk dalam umah
so makanya g la ke Jusco Plentong malam tadi lepas maghrib
sebelum makanan sampai...haruss anak-anak ke taman permainan dulu...
Posing maut!
Makanan untuk anak-anak...derang nak nasi ayam...

ibu punya....hehehe..sebab dia nak belanja kan so aku mintak lamb chop...tapi sayang sedap lagi lamb chop kat hspg...tau! apa pun mekasih la ye

ni makanan cik abg...sebab ptg tadi kitaorg dah makan nasi..so dia nak makan ni aje...

selepas penat jalan-jalan dan membeli barang ibunya..derang sibuk nak beli kinder joy plak...huh layannnzzz...ni sementara menunggu ayah derang ke toilet. Tapi semalam aku nak crite insiden kat jusco...selain beli blouse dan kain tu aku ada lah beli sesuatu tu...bila masa aku lalu kat situ..alarm bunyi seh...security minta maaf, nak check apa barang dan minta resit...malu aku seh...aku dah fikir buruk dah...eh..anak aku ada amik brg ke?....hehehe..rupanya budak cashier tu tak bukak tag kat situ...eeEEEEeee bencinya aku..lama la plak kena tunggu...seb baik angin tengah baik...kalau tak...

No comments:

Post a Comment