Sunday, July 12, 2009

Terlanjur Cinta

Dah sehari semalam aku merajuk ngan abg dan anak2 kat umah
entahlah...atau aku sahaja yg dilanda emosi tak menentu?
aku betul2 bengang, marah dan kecewa sangat...
sudahlah rumah sewa skrg ni semakin teruk...mesin basuh rosak...
atau aku yang terlalu rungsing dan terlalu kepenatan...?
aku pening memikirkan diri...dan kehidupan...
aku...hanya manusia biasa.
terlanjur cinta dan akhirnya aku kecewa.


Waktu bergulir lambat
Merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam
Menjadi sebuah dilema
Mengertikah engkau

Perasaanku tak terhapuskan

Malam menangis

Tetes embun membasahi mata hatiku

Mencoba bertahan di atas puing-puing

Cinta yang tlah rapuh
Apa yang ku genggam

Tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah kuberikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku
Aku pun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurang ku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta aku tetap cinta
Mencoba bertahan di atas puing-puing
Cinta yang tlah rapuh
Apa yang ku genggam
Tak mudah untuk aku lepaskan

No comments:

Post a Comment