Saturday, August 1, 2009

RiLeK & rEsPoN

Semalam aku bercuti sebab deq nur demam
kol 5 pagi ketuk pintu bilik aku
siannya dia demam panas
aku dah bawa dia kepoliklinik sejahtera
harap2 dia cepat sembuh
nampak gaya dia dah makin ok
sebab pagi tadi dah mula usik cik wina
semalam aku dah mandikan dia ngan mandian aura
malam tadi aku bawa wani wat rawatan resdung sama ngan ayah dia
pikir macam nak wat jugak
tak kesampaian sebab deq nur lum makan ubat
dah nak balik dlm kol sebelas
kaki wina terluka didepan kedai kak mala
berjejeran darah keluar
pas tu dia melalak
tengok darah banyak
aku dah belek2 letak minyak aura
takde bendasing pun
tak taulah..kalau tak ok petang ni aku nak bawa g klinik
hari ni ada jemputan kahwin anak kawan
tak tahu nak pegi ke tidak
entahlah
pas tu pagi nih datang keja printer plak wat hal
kelmarin ok je
nyampah tol
macam ni bila keja aku nak siap?????
arghhhh

No comments:

Post a Comment