Thursday, September 3, 2009

N*u*r S*y*a*z*w*a*n*i S*a*n*u*s*i


Anak-anak sudah mula bersekolah semula
tapi akan dicutikan semula beberapa hari kerana peperiksaan UPSR akan berlangsung
Bulan Ramadhan anak-anak dah mula sibuk bercerita
pasal kuih raya, baju raya, raya-raya...ah..macam2 lagi la..
sepanjang puasa ni pun derang kemain hepi lagik...
tapi tulah..bukannya derang paham aku ni kadang takde simpanan extra tuk mende2 tu sumer
bukan aku tak cuba tapi ...ye la...tahun ni agak perit sedikit...banyak pakai duit!...
apa pun aku cuba tunaikan hajat derang..mudah2an allah tunaikan hajat aku plak!
La...gitu pulak...hehehehe...tak malu...
anak aku cik wani cam dah nak jadi anak dara
aku panik jap bila dia tanya soalan cepu cemas kat aku kelmarin...
pe pun aku maintain je...cover...penting tu
aku harap aku dapat menjadi ibu yang paling disayanginya
dan boleh menjadi sahabat karib dia...
aku harap semoga cik wani sihat sejahtera dan diberikan rezeki yang melimpah ruah..amin.

No comments:

Post a Comment