Tuesday, October 27, 2009

AnaK2

minggu ini anak2 sumer menghadapi peperiksaan akhir tahun
semoga anak2 aku lulus dengan cemerlang
sebab aku percaya dengan kebolehan derang
aku pun dah mula stabil...
so..ingatkan nak g bawak anak2 jenjalan...
sebab cik wina dah mula komplen
lama tak bawak dia g jenjalan.
sian cik wina
insyaallah esok2 ada masa ibu bawak eh
sebab cik wina ni ingat kalau ibu dia berjanji!
dan skrg aku masih tak tahu sekolah mana yg patut
aku daftarkan untuk cik wina
ikut hati aku nak hantar ke Tadika Agama
tapi tau jelah budak2 kalau dah berkawan...
kwn yg ni ajak ke evershine
kwn yg tu karang ajak ke yuh chun
kang kwn yg ni plak ajak ke pintar bistari...
hmmm..entahlah...tengoklah nanti kesekolah mana
aku patut antar cik wina tu...
masih dalam pertimbangan.

2 comments:

  1. Dh sihat Yang..
    Mabuk2 lagi tak..
    Yg pnting mkn kna jga ok tuk kdua2nya hehea..
    Wah thn dpn Cik Wina dh g skull yea..
    Pilihlaa yg terbaik dan tjamin pmbelajarannya bgus Yang

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah dah sihat

    makan memang berjaga skrg sebab ramai yg tolon jagakan nih...hehehe

    papepun kita memang kena pilih satu tuk cik wina tuh..minggu depan kut..

    ReplyDelete