Saturday, November 21, 2009

Apa Nak Dikata

Sebelum berakhirnya sessi persekolahan ari tu
anak-anak sibuk suruh aku memasak tuk jamuan kelas
baru dwa hari aku kuar spital
dah macam-macam pulak keja kena buat
dahlah kena bayar duit jamuan
kena masak lagi...hai...macam2 pulak permintaan nya
Nasib baik jamuan budak2 pada hari yang sama
kalau tak...jawabnya aku beli aje..hehehe
keputusan sekolah agama derang
dah dapat...
cuma aku sikit kecewa ngan prestasi cik wani
dia tak lulus untuk naik ke darjah 5...
apa nak dikata?...
aku pun tak salahkan dia seratus peratus...
yalah..dengan keadaan kesihatan dia yg slalu terganggu...
kesian pulak...
masalah resdung...tonsil...selalu demam panas..
macamana?...sian betul...
tak apalah...
untuk cik wana dan cik muhammad semua ok..takde masalah
apa pun aku tetap sayang derang
sebab derang selalu ada
masa aku perlukan derang...
tsk..tsk..tsk
aku memang emosi sikit..sejak2 akhir ni...
tak tahu kenapa...
oh ya..pasal cik wina
aku belum register dia kat mana2 sekolah lagi
bila agaknya
aku asyiklah sibuk ngan masalah sendiri
sampai lupa tanggungjawab yang satu ini...
hmmm..apalah nak jadi ek...

No comments:

Post a Comment