Thursday, November 5, 2009

Lelaki ini

semalam lelaki ini sakit
dapat cuti sakit
aku bergegas balik
sebab jarang dia sakit
so aku temankan dia
supaya sekurang2nya ringan cket sakitnya
agaknya la tuh!
aku ajak dia g lunch kejap
kat mana lagi kalau tak kat McD...
boring je lelaki ini...hehehe
terpaksa jugak ngikutkan
biasalah aku ngan fillet o fish...dan lelaki ini dgn big mac dia...kesian lelaki ini
kerana ada orang sakit hati pada aku
dia yang jadi mangsa
dalam diam rupa2nya
lelaki ini dikenakannya
aku tak tahu dan setelah semalam
kak H datang membersihkan rumah
dan cuba uji lelaki ini
lelaki ini pengsan tidak sedarkan diri
mula beraksi dan bercakap tetapi bukan lelaki ini
aku tak tahu nak kata apa lagi
benci dan sakit hati....
macam2 perasaan ada
tapi akhirnya aku tahu Allah ada
untuk membalasnya
semoga orang itu diberikan kesempatan untuk bertaubat.
aku harap lelaki ini tabah seperti selalu
sebab aku dan anak2 amat memerlukan lelaki ini
aku sayang lelaki ini
semalam aku teringin nak makan buah ni
lelaki ini telah membelikannya untuk aku
terima kasih
semoga allah melindungi kita semua
dari segala bahaya dan perbuatan jahat orang.

No comments:

Post a Comment