Monday, November 23, 2009

Makan Petang DiBukit Dahlia


balik keja petang semalam
aku dah plan nak bawak budak2 g bukit dahlia
saje...sian sebab 1 hari suntuk aku asyik lah kat opis
kalau aku jadi anak pun
aku mesti tak suka
emak aku asyik takde je...keja..keja..keja...

cik wina pulak sakit gigi rupanya...
Ya Allah kesiannya aku tengok dia...
pandai pulak sikakak wani tampal pad herba tu kat pipi dia...
hehehehe..cam tu lah anak ibu! sayang adik..



dalam pada sakit2 gigi cik wina hepi berlari kesana sini
ngan kakak2 dan abg dia...
itupun lepas jenuh aku pujuk dia makan chicken wing...
selalunya dia kuat makan
tapi disebabkan gusi dia bengkak
dia kata dia dah kenyang...
alahai..tak puas hati betul aku...
kesian cik wina!

Seronok pulak makan2 atas bukit tuh!
maklumlah dah lama benar aku tak kesini...
dengan sandwich, fries dan chicken wings
sahaja pun
dah cukup menyelerakan anak2 aku...
tambahan pulak ada sekumpulan anak2 muda berkumpul
buka lagu ngan kuat sekali...
ah...tak payah g konsert...
sekali skala best jugak xtvt nih...
cuma terlupa nak bawa khemah cik wina...
len kali kut...







No comments:

Post a Comment