Tuesday, January 24, 2012

Campak

niat aku nak buat sesuatu pada besday syahir suhaid x kesampaian
sebab dia demam pada malam dia menyambut ulangtahun kelahirannya
dan esoknya jugak masih demam panas dan lusa dan tulat sampailah ke hari ini...
argh....letihnya perasaan aku. Rupa-rupanya dia kena demam campak.
sian sangat aku tengok dia ....da jadi budak comot momot sebab merah2 dia cam tebal kat muka
dan seluruh badan....mesti dia gatal kan?...sian betul...apa pun aku sempat buat kek utk dia
tapi kitaorg yg makan bagai nak rak.... bukannya dia tahu pun...
aku harap minggu depan aku dapat tunaikan hajat aku tu.
dan aku harap minggu ini syahir akan sihat sepenuhnya.
aku dan gastrik aku ni bila la nak abes...pedih letih...
tu pun semalam sempat bedal tat nenas yg aku buat sendiri..haha
makin aku tensen makin banyak makan tapi tetap kena gastrik...pelik betolll...???
entahlah....aku harap adik akan cepat sembuh dan sihat sejahtera macam biasa.Amin.

No comments:

Post a Comment