Wednesday, January 11, 2012

MaCaM-mAcAm AdA...

sepanjang malam mss tak tido akibat batuk dan selsema
sampai panas badan macam nak demam
naik pening kepala haku sebab tak tido semalaman.
pagi ni jugak dia buat hal lagi dah le tido dekat kul 5:30 tetiba kul 6 pagi dia dah bangun
aduh mak aii....ngantuknyer mata haku!!! tu pun seb baik cik wani tolong jaga jugak
memandangkan cik abg mie takde..
aku harap sangat supaya mss cepat sembuh dan boleh senyum2 macam selalu
letih badan dan letih segala dibuatnya kalau dia tak sihat...
huhu..cepat2 lah cik abg mie balik supaya aku tak kelam kabut sangat.
semalam haku g interview kat satu kilang tu
ada ke dia underestimate aku kata boleh ke aku sesuaikan diri dengan environment kilang
selepas berbelas tahun duduk dalam environment yang sangat selesa...???
pergh...bosankan kalau semua bos2 kat kilang yg haku pegi interview tu kata mcm tu?
apa org yg keja kat kilang tu tangan dgn kaki dia ada empat ke apa?
atau otak dia ada dua?
atau dia ada empat mata dan telinga?
yang sampai aku ni tak boleh nak sesuaikan diri kalau aku keja kat kilang???
kalau diaorg x bagi aku peluang sampai mati pun aku xkan dpt peluang tu kan?
sila jawab....wahai bos2 yg keja kilang..............

2 comments:

  1. Saya nak ucapkan berbanyak terima kasih kerana sudi mendoakan kesejahteraan untuk adik Amir Safwan.

    ReplyDelete
  2. Saya tak mampu berbuat lebih dari itu. Saya sayang kanak2 sebab mereka tidak berdosa.

    ReplyDelete