Friday, February 3, 2012

Cuti

semalam niat aku nak g dating ngan cik abg mie agak terganggu cket
almaklumlah tetiba dia jadi x sihat pulak
dan penyudahnya doktor mengesahkan dia kena hypertension... :(
sedey banyak la......mencinyer ngan perasaan ini...last2 sampai kepetang aku yg sakit kepala...
(planning lain...lain pulak yg jadinya)

huhu...dalam pada tu aku rasa hepi jugak

sebab banyak abiskan masa ngan dia...
pagi semalam..lepas anak2 siap kesekolah dan ke taska
kami bersarapan bersama di Restoran maklong..kat taman mawar
lepas siap2 keklinik kami ke Pasaraya beli barang keperluan anak2
dan urus anak balik dr sekolah dan

keluar bersama cik wina kepb melayan cik wina
sampai kerumah lepak2 dan banyak perkara kita buat bersama
hmm...sempat jugak aku mencari herba ALG buat dia untuk reducekan dia nyer hypertension tu
insyaallah kalau boleh biar xda terus kan...kena jaga makan la jawabnya...siannyer..
satu hari memang tak cukup untuk g dating la
kena dating pada time2 budak2 ni cuti skola la...paling bagus..xda gangguan kan...haha...(overnya).... :)....apapun aku hepi sebab dpt banyak berbual ngan cik abg mie...ilang rindu..heeeeee

No comments:

Post a Comment