Wednesday, May 16, 2012

PoYo SunGGuh Org Itu

entah kenapa eh orang suka
block atau denied atau remove kita daripada friendlist atau blog diaorg
geram betul dan kadang2 rasa nyampah pun ada...
memang la tu fb atau blog dia
tapi kalau xnak fren baik dr awal2 tak payah accept...tu boleh trima lagi
tapi kalau tetiba dia yg add..pastu remove kita pulak...apa kejadahnya pulakkan...
ish..ish...ish...
macam baguih sangatlah kan...
kata laman sosial...kata dah fren...alwayz fren la...
ni idak...hmmm...
lantaklah kan...
aku memang tak kisah...sebab pada aku aku berfb atau berblog bukan sebab nak glamer ke hapa
aku ber fb sebab famili dan kawan sekerja
aku berblog sebab kepuasan diri sendiri..sebab aku suka...bukan sebab nakkan traffic tinggi ke hapa segala bagai....udah lah...buek penin pala aku yg da sedia penin ni buat apa...
Ahhh...lantak koranglaa
Silakan

2 comments:

  1. pinggan tak retak,nasi tak dingin
    org tak hendak...kita pun tak terhegeh2 bertanya,merayu..kan..

    ReplyDelete
  2. tau takpekan...hehehe

    p/s:- tapi dlm ati terasa jugak...maklumlah...

    haha...dia poyo kita pulak terikut poyo sama

    ReplyDelete