Wednesday, June 24, 2009

Hari Terbuka

Assalamualaikum
diArY
Hari ini Hari Terbuka Sekolah Agama
Anak-anak pelajaran merosot cuma Cik Muhammad Syahid
sahaja yang maintain...hmmm
ini yang buat aku nak naik darah nih...
Tapi bila aku berleter nanti derang tak suka
bila aku tak berleter inilah hasilnya...
pening pala aku mikir cara mana lagi aku nak buat...
ye la...aku cuma fikirkan yang terbaik utk derang....itu je

Aku ngan abg pun bengang ngan cikgu2 derang...ish..ish..ish..apa nak buat....anak2 bukannya kita boleh pilih..ye tak?..bukannya kita boleh letak syarat..kalau nak jadi anak ibu mesti lulus semua subjek..mesti dapat 5A..boleh gitu?...hehehe..

Ha..ha...ha..ini wajib enterprem...mak bapak budak2 ni yg lebih...tadi masa amik anak2 dr sekolah...kebetulan masuk waktu zuhur..aku solatla kat umah...eheh...cik abg pun sibuk balik umah jugak...ada apa..? selain nasi goreng..ada la roti ngan tuna..makan roti looo....

No comments:

Post a Comment