Thursday, June 25, 2009

SaNgaT RaJin

Assalamualaikum,
Hari ni cik abg mie bercuti semata-mata nak membawa cik wina ke klinik,
ah..sangat rajinnyer dia...dia kata selain drpd itu..dia nak berehat.penat sangat.kesian kan?
Anak-anak pun hari ini dia yang hantar dan amik. pendek kata hari ini sumer perkara dia yang buat. best giler hidup aku.
Apa pun aku sangat bersyukur kerana dia sangat baik hati dan bertimbangrasa.
Dalam pada tu pun sempat dia amik aku kat jeti tg langsat tadi. bukannya dekat, tapi dia
sanggup amik aku..hehehe..sangat rajinnyer...
Dia memang bapa misalan! hehehe
Pagi tadi cik wina dah pesan malam ini dia nak ajak g tesco...
hmm..alahai..belum gaji la cik wina...
apa pun aku pun dah lama tak jalan sejak cik suri takde ni..
nak jalan jugak lah..Jom g tesco?

No comments:

Post a Comment