Friday, July 3, 2009

aNaK-aNaK

Anak-anak ni kekadang tak tahu apa yang derang nak..
kadang2 g jalan2 derang hepi
kadang2 tak suka dibawa berjalan,
Kadang2 nak buat itu, buat ini
pegi sana, pegi sini, beli itu, beli ini.....heeii..tak faham lah...
Aku ni dah ada anak 4
kadang2 aku pun tak faham karenah anak2 aku...
tu lah budak2..masih tercari2 identiti


Ais krim cam ni pun leh buat derang puas hati...kelakar!


Hari ni tak tahu cik abg balek kul bape..entah2 tengah malam...entah2 sok pagi...
gitulah ...dah namanya keja..dulu2 memang aku tak biasa bila dia takde..
kadang tu sampai aku tak boleh tido...tapi sekarang
sikit2 dah cuba belajar menerima ketiadaan dia..disamping kitaorg...
sebab memang aku kena bersedia pun kan..sebab aku bukan tahu
apa yang akan terjadi esok hari.
Mudah2an Dia dilindungi.amin

2 comments:

  1. Sma2 kita berdoa agar dpt melihat ank2 mbesar dgn baik ya..

    PStt kalu da msa free g laa bwak ank2 naik ke Muar g rendam kaki kt kolam a.pnsa tue..bgus tuk kesihatan tau..
    pastu leh pekena asam pedas Asam Jawa..harusss hokey org johoq memg x lari ngn asam pedas kan hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe..gamaknye la..nanti ar..tunggu cuti skola ke...

    Tu la..moga2 anak2 kita jadi anak2 soleh dan solehah! Amin.

    ReplyDelete