Friday, August 7, 2009

LeGa

SEKADAR meluah rasa setelah melihat betapa berhabuk berdebu rumah aku nih
hmm..akhirnya aku sedikit lega apabila melihat anak-anak mula hepi dan bersekolah semula
aku tengok cik wina pun dah bersemangat semula
aku pun turut sama merasai kelegaan itu
bila semalam demam aku pun telah mula surut...
semalam gitu gini pun sempat gak aku keluar ke Tesco memenuhi hajat teman yang minta
belikan barang keperluan nya.
dan dapat jugak memenuhi hajat seseorang itu...hmmm..
hari ni jugak...aku kena abiskan sedikit keja2 urgent...
dan cik abg kena bawak cik wina kejap k nusa damai atas urusan sykt..
apa nak buat dah sama2 keja ye tak...
selalu kalau tak aku yg mengusung wina kesana sini
mesti dia yang bawa...hehehe...apo nak dikato???
aku harap segala ketidakselesaan aku akan berakhir secepat mungkin!

No comments:

Post a Comment