Monday, August 10, 2009

LeGa


Ala comelnyer bunga...
petang jumaat balik keja aku tengok dah ada bunga dalam pasu..abg bagi tuk aku..hehehe..perasan!
anak-anak dah mula ok
dan cik wina pun walau sabtu demam semula namun ari ni dah mula ok...
lega tengok dia hepi..malam tadi bekalan elektrik tergendala..arghh..panas giler
dah la aku lalok lalok sebab makan ubat batuk...gagahkan diri jugak telpon tnb..tanya apa citer...
lepas berpanas...berlenguh tangan mengipas cik wina..aku pergi mandi kol 2 pagi...hehehe..
ingatkan aku sorang je yg bangun..tengok2...wani, wana dan muhammad
pun sibuk nak mandi sama!..
lepas mandi aku ajak budak2 baring2 kat bawah je..tak lama tu bekalan letrik dah ok..naik atas
tak lama pun...pas tu wat hal balek...hmmm..hampeh...
aku pun dah mandi...malas nak turun lagi sebab dah ngantuk giler...terus tido..tak sedar2
sedar2 hujan gerimis...subuh tadi...itu pun dah 6:45 pagi...hehehe
penat sungguh..sebab batuk2
hari ni keja cam biasa..ramai plak..member2 takde..
alahai!...

No comments:

Post a Comment