Tuesday, March 9, 2010

SeLeRa

Cuti sekolah belum bermula
tapi budak2 ini telah dicutikan oleh ibunya sendrik...
heheheheh
ini disebabkan oleh faktor2 teknikal yg tak dpt dielakkan
harap mahap cikgu2 semua!
sebab budak2 ini terpaksa
mencutikan diri dari perbarisan sukan
menyertai acara sukan
dan
macam2 sukan
sebab ujian dan abis...
sepanjang masa bercuti
budak2 ini semua sangat la laparnya
situasi ini dirakam didalam bilik Eastin Hotel
dimana keadaannnya
sebenarnya dyerang sudah pun makan
nasi ayam sepinggan sorang
tetiba masuk bilik eh..lapar lagik..
aduyaiii...
seb baik la aku ni ngan baik ati
membelikan nasi lemak dan beberapa bungkus mee siam
yg kelakonya
bila ditengok rupe mee siam itu
barulah cik wana kata
"Oooo...ini rupanya mee siam...mee hoon aje..."
Laa...siannya depa tak tau ka
mee siam tu mee hoon goreng..
ngeh...ngeh..ngeh..

dan seb baik la jugak aku ni sangat pandai
untuk menyediakan tid bit dyerang
sebelum ke kay el..
ya lah...korang ingat kalau aku kat kelas
ada ke bapak dyerang nak layan...hmmm
harus derang mengamuk sakan
adalah bernasib baik aku sediakan bebanyak
supaya dyerang tak buat hal...
at least stok coklat dan biskut oreo cik wina tetap ada
ya lah...kalau tidak sapa yang susah..
aku jugak yg susah
sebab nanti bapak dyerang malas nak bawak derang lagi...
hehehehe...
takde lah camtu...bapak dyerang baikkk...
apa pun dyerang
sangat lah Hepi nye menjalani hidup seadanya...
huahuahua
sebab dyerang kata
"terima kasih ayah...terima kasih ibu!"
memadailah tu...

No comments:

Post a Comment