Monday, August 24, 2009

M.a.K.a.N....L.a.G.i....


alhamdulillah...
wah gumbira betul cik abg mie kita
dia yang posing lebih dari cik wina...
apa pun sebenarnya
dia kena teman aku yang terpaksa menyiapkan kerja2 buat gaji kerana tiada pembantu
ahhh..ini pun dah pukul 10:25 mlm..sian cik wina ngan abg kena tgu aku
tapi tadi aku dah belanja derang makan kat sini...berbuka puasa..
namun sedikit terkilan kerana anak2 yg len kat kampung...
insyaAllah...ada masa ada rezeki aku akan bawa jugak sama mcm tahun2 lepas...
penat sungguh badan..dan rasa cam nak tido...
aku tak boleh nak paksa lagi mata ngan badan aku nih...penat sungguh!
so..aku tak kira aku nak balik..sambung esok je...
penatttt.....

2 comments:

  1. Ciannya dia kn kej asmp lewat mlm yea..
    Kesihatan pn nk kna jga tau Aja..jgn stres2 sgt ok..
    Selamat berpuasa to Aja n famili yea..

    ReplyDelete
  2. Mekasih la mama qaseh ye..ada jugak yg sian kat kita..huhuhu

    Selamat berpuasa juga...

    ReplyDelete